divendres, 9 de març del 2012

Cançó

Busco inspiració
i ja sento la tornada.
Res no vull si no és cert,
res no em cal si no és lliure.

Gaudeixo dels trobadors
i del teu cos quan t'imagino.
El pensament obert,
els ulls clars,
pell de cotó
fan la resta
d'aquesta breu cançó.

Res no vull si no és cert,
res no em cal si no és lliure.

No vull aigües passades,
ni torrents de llàgrimes caducades,
ni tupins buits,
cassoles escalfades.
No vull amors absoluts
ni promeses oblidades.

Res no vull si no és cert,
res no em cal si no és lliure.

Et vull fresc i natural
amb els ulls ben vius encara,
il.lusions no oblidades,
esperances guardades.
Et vull clar i transparent,
savi i neci alhora,
et vull per mi latent
sempre amatent,
la teva ànima,
present...

Res no vull si no és cert,
res no em cal si no és lliure.


5 comentaris:

Isidre Oller ha dit...

Sembla que diguis: 'Escolta Sepharad: no vull res si no és cert; no em cal res si no és lliure' i el vers es fa aspriu al clatell...

Pilar ha dit...

La cançó segueix el ritme del pentagrama de lletres, amb certesa, llibertat i assertivitat.

roberto ha dit...

Hola Roser, en mi paseo diario con mi Somorgujo Asombrado visitando blog amigos llegué hasta acá, me costo un poquito entender el idioma, pero de a poquito lo fuí logrando.
Me gusta tu estilo, vendré seguido.

Un gran saludo desde Argentina.

Roser TR ha dit...

Muchas gracias Roberto.Saludos desde Barcelona

Roser TR ha dit...

Gracies Pilar, t'agraeixo que em segueixis. Salutacions